Schulczy09 --> Zene, Videók, Flash-ek, Programok!!!!   Minden ami kell!!
Üdv
 
Beteszem a kedvencekhez!
 
Legyen ez a kezdõlapod
 
Menü
 

Letöltések

 

Humor tumor

 

ZDSE Nagykanizsa

 

Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

Népszámlálás

Indulás: 2006-01-24
 

Bölcsesség

 

A nap képe


 

Keress az oldalon!

 

 

##Lábtoll szabályok##

Labda. A speciális, 15 gramm súlyú labda négy db 15 cm-es libatollból (amely különböző színekre – piros, sárga, kék, zöld - festhető) és egy 4 cm átmérőjű kerek gumitalpból áll. A gumitalp alja és teteje között 5-7 db papírkorong biztosítja a labda rugózását és egyenletes repülését.

 Játéktér. A versenypálya 11. 88 méter hosszú és 6. 10 méter széles (a tollaslabda pálya lábtoll-labdázásra is használható). A pályát négy centiméter széles vonalak határolják. A vonalak a pálya részei. A középvonaltól mindkét irányban 2 méterre futnak a korlátozó vonalak, amelyeken belülről fejjel tilos átjuttatni a labdát a másik térfélre. Az alapvonal középpontjától mindkét oldalon 1-1 méterre felrajzolt rövid vonalak jelölik ki az adagoló térfelet.

Háló. 7 méter hosszú és 76 cm széles, szemei 2x2 cm méretűek. A háló magassága 160 cm, nőknél 150 cm. Játék közben tilos megérinteni, alatta ill. felette az ellenfél térfelére bármely testrésszel átnyúlni.

 Csapatok. Egy versenycsapat 6 játékosból állhat. Közülük egyidőben hárman játszanak. A játék során a játékosok bármikor cserélhetők.

 A játékosok helyzete. A csapatok játékosai háromszög alakban állnak fel. Két játékos a háló közelében egymástól 2 méter távolságra, egy játékos a hátsó térfélen ill. adogatásnál az adogató térfélen áll. A kötött sorrend csak adogatásnál az adogató térfélen áll. Az adogatás elrúgásának pillanatában minden játékos helyet változtathat.

 Labdaérintés. Egy csapat mielőtt a labdát az ellenfél térfelére juttatja, a saját térfelén maximum négyszer érintheti. A negyedik érintésnek a másik térfélre való átjuttatásra kell irányulnia. A négy érintésen belül egy játékos egymás után kétszer érintheti, rúghatja a labdát. A labdát játék közben tilos kézzel vagy karral érinteni. Minden más testrész használata megengedett. A páros játékban szintén négy érintés engedélyezett, az egyéniben csak kettő.

 Sorrend. Az adogatás jogának elnyerésekor az adogató csapat játékosai az óramutató járásának megfelelően egy hellyel váltják helyzetüket (forgás).

 Időkérés. Minden csapat minden játszmában kétszer kérhet időt. Az időkérés időtartama 30 másodperc. Az időkérés ideje alatt a csapattagok nem hagyhatják el a pályát.

 A mérkőzés számolása. A mérkőzések két nyert játszmáig tartanak. A játszmák 21 pontosak. Minden játszmában gyorsított játék folyik, minden adogatás pontot ér. A játszmát két pont különbséggel kell megnyerni.

 

Hírek

 

Multimédia

 

Belépők

 

Keresők

 
Chet
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Ma...

 

Semmi...;))

 

Üdv!

 

Szavazz!

Mijenek az új zenék a honlapon?

Király
Yoo..
Elmegy
Átlagos
Nem yoo
Nem érdekelnek a zenék...
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

Szavazz!

Mi miatt jössz az oldalamra?

Zenék miatt
Videók miatt
Flash-ek miatt
Nem tudom
Miattam :)
Mert unatkozom
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 


Szereted az egyedi történeteket? Kíváncsi vagy, hogy mire képes egy hobbi író? Ha igen, nézz be hozzám!    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.    *****    Debrecen Nagyerdõaljai, 150m2-es alapterületû, egyszintes, 300m2-es telken, sok parkolós családiház eladó 06209911123    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    Lakatos munka- Épületlakatos munka- Haidekker kerítés - Haidekker kapu- Teraszkorlát- Lakatos munka szerelés- Hullámrács    *****    Itachi Shinden második fejezet!! - ÚJ FEJEZET - Felkerült a könyv második harmada!! Konoha.hu - KATT!! KATT! KATT!! KATT    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    Aki szörnyekkel küzd, vigyázzon, nehogy belõle is szörny váljék. S ha hosszasan tekintesz egy örvénybe, az örvény vissza    *****    Rose Harbor, ahol a tenger suttog és a múlt sosem tûnik el teljesen. - FRPG - csatlakozz közénk te is :)    *****    Egy kikötõ, ahol minden hullám egy új kezdetet ígér. Rose Harbor, több mint egy város, egy világ a világ mögött.    *****    Rose Harbor – kisvárosi báj, nagy titkokkal - légy részese te is ennek a kalandnak :) - FRPG    *****    Óceán, erdõ, csillagfény – minden ösvény Rose Harborba vezet - aktív FRPG közösség